, do you mind if we take a little sidetrip

godkväll

Ditt namn: Petra
Längd: 169, och jag vill inte bli längre!!
Spelar du något instrument: nej, fast jag kan spela piano typ.
Vem är snyggast: hihihii.
Vem vet mest om dig: jag själv , och tiddis på 2:a plats
Vad vill du ha just nu: hhihihiii.
Vilka sjukdomar har du: de tror att jag har astma,
Fobier: getingar!.
Känner du en snygg kille: ja
Har du körkort: nej, unfortunaly
Åsikt om jultomten: läskig ;)
Vill du gifta dig: nej, eller själva bröllopsgrejen hade inte varit så dumt, men jag vill inte gifta mig med nån
Tycker du att du är attraktiv: tyvärr,
Din hårfärg och frisyr: Blond & sne lugg, uppklippt och sånt tjoffs

Har du glasögon: ja,fast jag är inte en så flitig användare av dem ;)
Hur ser din plånbok ut: grå.
Favorittv-program: Desperate houswifes,o.c m.m..
När ska du festa nästa gång: ingen aning
Vad köpte du senast: vispgrädde till mama
Hur mycket pengar har du: för lite!
Hur svarar du i telefonen hemma: hej det är petra
Hur svarar du i mobiltelefonen: hallå
Senast kramat: tiddis, hah
Vem sov du hos senast: tiddis
Stjärntecken: jungfru
Ögonfärg: blågrå

Kroppsform: skum, ful och opropotionerlig (eller hur det nu stavas)
Kall favoritdricka: mjölk
Varm favoritdricka: teeee
Alkoholhaltig favoritdricka: cider.
Säger ofta: jag vet inte eller typ eller hallå?
Saknar du någon: JA!
När fikade du senast: förra veckan tror jag

Hur känner du dig nu: bigmama ;D
Kan du laga mat: jadå :D
Vad pluggar du: turism ;b
Vad tycker du om fötter: scary, särskilt mina egna, men de är rätt bra att ha ;b
Är du smart: i skolan, men inte annars ;b
Snarkar du: nä
Är du aktiv i skolan: nä, inte överdrivet ;b
Lesbisk:nej!
När och varför grät du senast: hm... kommer inte ihåg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0