, cause you're making me feel allright

nu var det längesen jag skrev, jag hinner inte med nånting nu, nu är det säsong, och säsongen tar slut med skolan i juni 2008 , alltså om typ 9 månader, suck, fast jag älskar det, det är så underbart, lombia, backen, skidor, skridskor, åh! jag är störd, för sånt här fullspäckat schema tröttar ut mig totalt, så jag orkar inte med nånting annat än typ sova, äta, skola, träning :O tur iaf att jag har mina konståkningstjejor och alla slalommänniskorna, och tiddis så klart, utan tiddis är jag död.
fast, jag saknar tiddis ändå, vi hinner liksom aldrig vara med varann mer, eler jo, men inte på vårat sätt (24/7).. för hon är alltid med nicke, eller så har jag träning, och hon verkar klara sig utmärkt, men jag klarar mig inte, det gör jag inte, jag behöver tiddis.
inatt drömde jag att Elli dog, och ingen liksom brydde sig, utom jag, och jag var helt sorgsen när jag vaknade imorse, tills jag kom fram till att det var en dröm. gud vilken tur det var i alla fall.
jag har fått min konståkningsmusik nu, chocolat, den är bra, låter inte som Thereses men den är bra, me like :) jag ska fundera på lite program nu, tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0