, älskling älskling älskar du mig så le ;)

haha, det var en av grejjorna vi skulle göra igår på skolan, det var Sanne som fick sätta sig i en människas knä och säga så , älskling älskling, älskar du mig så le , haha! ;) vi hade kul igår, men var helt slut efter skolan, orkade knappt med en träning , tur att vi inte hade två stycken :)

idag har pappa sattit upp mina lack-hyllor som har stått och kräpat i mitt rum i nästan ett år, vi är snabba i åran familj, lite av våran grej det där, och dessutom har de tatt bort min gamla bokhylla så att spegeln slipper stå och luta på den;b fast jag tänker inte slänga min döda växt iaf (; min fikus, den är cool ;)

det gick faktiskt bra på träningen idag, vi hoppade lutz och flip, och ja, ingen fattar vad jag skriver va? haha, men jo, de som åker konståkning, så jag kan skriva på bäst jag vill, men jag idsi ne, jag tycker att det är jobbigt att skriva med den bärbara datorn, det blir fel hela tiden ;b

nu ska jag vila så att jag orkar med nästa träning :)
hejdå, jag saknar dig <3


image3

jag skulle fota oss, mathilda och petra forlife <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0