, it was my ego telling me why

hejhejhej, nu har jag ansiktsmask och det kittlas ;) men snart har allting torkat och då ska jag ta och tvätta bort den eller hur man nu gör, sen ska jag sova, har varit så jävla trött idag, förbannat jävla trött. orkade inte gå på tyngdlyftningen tillexempel, för då hade jag aldrig orkat med isträningen.
Ethel var i stan och kollade på oss när vi åkte idag, det är våran tränares tränare, och hon är typ gammal! men hon sa att hon skulle komma tillbaka i november nästa år och se vad det har blivit av oss ;) det gick faktiskt bra på träningen idag, bättre än på länge, eller det går ju alltid sådär halvbra, men idag stod jag mer än jag brukar, eller framförallt snyggare än jag brukar ;) haha, men nu kittlas det och jag ska pysa, tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0