, hey there delilah*

just nu skriver jag med william på msn, haha, att han också äntligen har tagit förnuftet tillfånga och skaffat sig en msn ;p jag anser att om 102 dagar, då det är gränsen gränsen gränsen <3<3<3och då ska jag ha blivit starkare än william, hmm.. okej, detta kan bli svårt, men ändå :)

åh, det är rätt länge, mer än 100 dagar, men jag tror att tiden kommer gå ganska fort ändå, det är ju en mas träning och tävlingar, det är livet <3 :) jag kom på en sak, när vi var i sölden höll vi på att prata om om att man hade velat eller tänkt att man vill sluta, men jag har aldrig tänkt en sådan tanke, inte om slalomen, inte om konståkningen, det enda jag tänkt på är hur det skulle varit om jag hade slutat, men jag har aldrig aldrig aldrig velat sluta. <3 :')

dagens låt är definitivt Hey There Delilah med Plain White T's. den är bra, den tycker jagom, idag känner jag bara för att tyckao m en massa saker. jag tycker om mammas nybakta mackor, jag tycker om att mamma har blivit brai benet och åker till abisko på onsdag, jag tycker om att vi ska sy klart min dräkt imorgon, och jag tycker om annis och tiddis, och ylva och elli och karin och hanna och alla :) ja, nu ska jag sluta tyckao m allting och pysa från datorn, det känns osm att det finnsi ntressantare saker att göra ikväll :) tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0