, hej höst

åh, om en vecka sitter jag antagligen på bussen till Sölden, Österrike :) okej, det blir förjävligt långt att åka buss, men det är det värt, åh fajsiken vad kul det kommer bli, jag längtar, jättemycket, men det är lite läskigt också, pappa ska ju inte med , så jag måste ju fixa allt själv, med vallning av skidorna och sånt, och tänk så kan jag inte åka längre? eller jo, det måste jag ju kunna, men ändå, har inte åkt skidor sen i juni, och det var i gränsen, alltså då åker man ju inte på tävlingsskidor , det är en helt annat sak, åh min Karma-skidor (friåkning), jag älskar dom också:) jag älskar alla skidor, alla mina skidor iaf :) hagha, och mina skridskor, det känns lite tungt att vara borta från konståkningen i en hel vecka, men jag kommer klara mig, ska üerträna konståkning litegrann efter sölden, fast vi åker ju till Tärnaby första helgen på höstlovet, så det blir bara en vecka hemma och sen en halv vecka, lite drygt, med skidor igen :) säsongen närmar sig nu, jag är taggad :)

imorse har jag brottats med mitt nyklippta (obs. 1dm kortare) hår. det var stört efter att jag hade duschat och nu ser jag ut som en svamp typ, hahah, jag vänjer mig väl ;p och idag ska jag gå och kolla på när Karin och Sara tävlar i Tyngdlyftning med Ylva och Jennifer . hojja, först tänkte ju Bosse tvinga mig och tävla, men jag vägrar! ;p det är ju läskigt redan när det inte är tävling och dessutom ser jag int tyngdlyftningen som en sport, det är bara träning, tråkig träning för det mesta  ,  dessutom har han hittat (Bosse alltså) ett träningsprogram till mig och Ylviii som han tycker att vi ska följa, det är bara lätta vikter , men typ sjuhundrafemtioelva reps, så man hinner typ somna innan man är klar, svintråkigt, och så är det ju inte ens jobbigt! bwäh, men nu ska jag kolla på mina kläder och sen bestämma mig för nånting, kan bli svårt ;p jag har så lite kläder, och jag är less på allting, jag behöver kläder, och en massa andra saker med! dessutom behöver jag en jacka, jag hade velat ha en rosa, och en svart, alltså två stycken, men det kommer jag ju aldrig att få ;& får väl se vlken ärg det blir för mig iår :p men hade velat ha rosa, för jag har hittat ett par snygga goggles, ett par rosa, på Marker, och eftersom det är Marker får jag ju kontraktpris, chill :) men jag tänkte köpa en scottstorslalomhjälm iaf, för Markerhjärlmarna är så förjävligt fula. jaja, nu ska jag agera, tjigenling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0