, gosh

det här kommer inte bli bra, I think that våra slalomtränare inte kommer komma så bra överens med varann, vilket inte kommer bli bra för oss. och varför var Ilkka tvungen att sluta träna oss , han var ju faktiskt bra. dåligt dåligt dåligt, och så blir det säkert inte Kåbdalis tränignsläger ihelgen heller, för det finns ingen snö. usch , igår kväll var jag jätteglad, men nu eller jo, visst är jag glad, jag är förvånansvärt mycket glad, tycker jag (: men usch vad allting känns hopplöst just nu, och så är det LM snart, och min dräkt är inte riktigt klar och mamma åker till abisko och jobbar imorgon, så den måste bli klar idag idag idag, och tiddis är seg som fan och jag vill till lombia NU!

och på träningen tänkte jag hoppa Lutz, hoppas bara att Jenny också tänker det. och då ska jag tänka på det osm pappa sa , haha, han har typ lärt sig konståkningen också. det är bra.

aja, nu ska jag ringa till Mina och säga att jag kan jobba den där helgen som hon ville att jag skulle jobba på. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0