,

goddag, snart ska jag till matto på träning, jag och ylva ska walka iväg tjugo över ungefär, vi är så coola ;b

idag slutade vi typ två, eftersom vi hade Steen och han verkar inte idas försöka med oss, eller nån annan klass, så vi får alltid sluta typ efter halva lektionen, chill ;b det var kul idag på engelskan idag också :) Jag och Tiddis sitter nere i hörnet i ett pyttelitet enmannabord och trängs med varann eftersom det inte finns platser åt alla, men iaf, vi fick göra nåt ordspel när vi var klara, och iv blev klara direkt med det vi gjorde innan, ordspel är chill, och sen så skulle man ta ett ord och liksom göra en saga, så skulle tiddis ta ett ord och fortsätta på min saga ;b helt sjukt blev det ;)

tihi, sen var alla svinhungriga, och på onsdagar har elli och dem yrkesämnen, vilket betyder att de lagar mat och bakar och sånt där. Och HR's korridor och klassrum ligger alldeles ovanför vår, så det typ luktar svingott varje onsdag, och vi blir jättehungriga! men iaf, tiddis smsade till elli så fick vi gå upp dit och smaka deras bullar, vi fick tre stycken, en från jimmy (den största såklart, haha svingott!) och två adnra som antagligen var från Elli själv, men så kom det en surig tant och sa att elli inte fick ge till oss, men då sprang vi ;) haha, vad gör man inte för något ätbart?

efter skolan tänkte jag vara duktig och räkna matte, men.. jag ides inte ;b så jag har bara haft tråkigt och gjort ingenting, och snart ska jag som sagt på träning, hoppas det blir kul, och inte allt för, tråkigt och tråk-jobbigt, det finns både roligt-jobbigt och tråk-jobbigt, big difference :) det är till och med nästan så att det rolig-jobbiga är det jobbigare av de två jobbigheterna ;D hoppas någon har med en boll också, så vi kan spela fotboll efteråt, men nu ska jag göra mig iordning,

Ikväll är det Greys Anathomy, egenltigen kollar jag inte på det, men eftersom jag kollade förra gången och Meredith ramlade ner i vattnet och man fick inte se hur det gick måste jag kolla idag med. haha ;)

nu ska jag sluta skriva, jag saknar axel, men vi ses ju snart, och så saknar jag hedda, jättemycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0