, (:

måndag , tisdag , onsdag , torsdag och sen på fredag åker vi :) jag läntar svinmycket !!
skidor en vecka, ååååååååh,. jag måste komma ihåg att fota :) fast jag vet inte om jag ska ta med min eller pappas och mammas kamera, ha! fult, mammas och pappas heter det ju, i min värld iaf.

imorse när jag var ute med doggyn fick han cp på brevbäraren, och självklart hade jag honom lös så han sprang efter cykeln och skällde som ett psyk ;) jag kan inte skriva normalt med det här tangentbordet, är i skolan nu, har bara en lektion kvar, och sen måste jag på stan och handla en massa småsaker till sölden. haha,

nu ska jag och tiddis spela vårat spel ;) tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0