, something sweet or something strong

goddag, jag måste hämta tvätten, eftersom pappa anser att det är kvinnosysslor kommer nog jag får göra sånt där nu när mamma är i abisko, men jag klagar inte, det är bara att komma igång som känns jobbigt ;) jag har dessutom diskat, och måste antagligen städa litegrann idag.

usch, vi har beep-tester idag med slalomen, jag hatar beeptest, de är så psykande, man springer fram och tillbaka i en liten trång gympasal och försöker hinna till andra sidan innan det låter beeep! hinner man inte över åker man ut, jättejobbigt, på skidgymnasietesterna för två år sen var det flera som hade spytt och allting, av utmattning eller vad man nu ska säga ;) men för oss gick det ganska bra, och så gjorde vi ju beep i våras, men då var jag sjuk, men sprang iaf, kom till nivå tio tror jag. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0