, november - tredje

tjena!
idag har jag 1: varit på badis med slalomtjejorna, det var ju intressant, och 2: varit på självförsvarånting med samma människor, minus elin och hanna, det var karins syrra osm höll i den där självförsvarssaken, och det finns svingoda godisar, typ hallonkarameller eller hur man nu ska beskriva dem. och så gjrode vi ju förstås annat också, men ja.

på badis gjorde vi först ingenting, men sen kom vi på att vi skulle ha typ tävlingar och staffetter, så ja.. vo delade upp oss i tre lag, jag och elin, ylva, karin och sara och i det tredje laget hanna och sanna. först skulle vi simma på krokodilerna en gång fram och tillbaka var, jag och elin vann med en hel längd , respekt ;) sen var det en massa annat och elin simmade segt som en struts, så vi kom sist ;) och sen kom jag och karin tvåa, vi bytte likosm ut elin mot karin ;) hahaa,

sen köpte vi glass och en mass,a men jag ids inte skriva mer, puss&gull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0