, hej vinter :')

Jag: Pappa. kan du nånting om tiopotenser? (vill att han ska hjälpa mig med fysiken)
Pappa: Vad  fan är det?! (min pappa är värdelös, haha)


Ihelg har vi varit i Kåbdalis, jag har åkt på mina ny-pjäxor och mina fötter har gjort ont som fan ;v och när vi åkte ner på fredan så snöade det och snöaade och det var o-plogat, typ 40 cm djupsnö på vägen, yiho, den nya rekortiden till Kåbdalis är nu fyra timmar ;D hahaha , och sen så var det massa snö i backen, så det blev ingen direkt normal träning, men ändå bra träning, jag tror att alla har träningsvärk i vaderna ;b idag dök jag dessutom, fick snö in i näsan och upp i systemet om man säger så ;D men det är skitkul att åka skidor igen, jag <3 skidor :)
min tanke var att hinna hem till konståkningen ikväll, men vi hade typ tiotusen långtradare framför oss, så det gick i typ 90 eller nåt, gubb-körning på hög nivå här ;D men jag sov iaf till Gällivare, stavas det verkligen sådär, Gällivare altiså , det såg ju helt sjukt ut ;D men iaf, jag hann inte till konståkningen, så jag åt muffins istället när vi kom hem ;D hahahahaha.

nu ska jag göra en massa fysik
du är fantastisk :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0