, bwäh

usch, idag har vi skolfoto, jag tror att det är till Katalogen,menjag vet inte riktigt. usch, jag tycker inte om foton, iaf inte såna, eftersom man liksom måste råka se normal ut just under det ögonblicket, och sen kan man inte ta om tills man själv är nöjd . usch, plåga! dessutom är mitt hår inte i min båt idag, långt jävla borta är det. jaja, det får väl bli som det blir, jag vill ha leggins också, men det vettefan, vi kanske ska fota oss med jackorna, och då ser det stört ut med  leggins, bwäh. jaja, nu ska jag bädda sängen och spela spel. haha, jag och tiddis har blitt beroende av nåt jävla ap-spel ;p bloons, eller nåt, skitkul, tror jag, man blir helt fast i detiaf ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0