, stick and stones, love

jag är trött, outvilad och inte alls redo för att åka till Absiko och jobba fyra dagar, men jag ska göra mitt bästa, måste försöka jobba tio timmar/dag, för annars kommer jag inte att få så mycket pengar, dååligt!`*  jag misstänker dessutom att jag kommer vara tvungen att gå ner till stationen, mammahaj tycker att taxi är lite överstkattat om det inte är hon som behöver den, tack mamma!

kom hem fån pite yesterday, tog bara tre timmar upp, och jag sov hela vägen, jag älskar att vara i pite, jag vill ha en egen stuga där! vi har inte gjort mycket, varit på stan, ätit & bara chillat ;) jag har köpt ett par shorts & ett par skor, som jag får ont av, för det är nån söm som skaver eller nåt ;& jag har inte tränat nånting, men william var så lat ochjag vågar inte springa på berget utan honom, och jag ville inte springa på vägen, tråk. men okej, nu har jag haft en vilo-svullovecka, nu är det slut på det roliga, annars kommer jag bli både otränad och fet, och det vill vi inte. problemet är att jag inte kan träna styrke så bra i abisko, skulle behövt en skivstång, kanske ska försöka lura Dick att an behöver en, och dessutom är spåret värdelöst, först går det bara nerför nerför och nerför, sen går det uppför uppför uppför, och sen ärman framme, och jag kan inte springa fort i nerförsbackar, det kan jag bara inte. dessutom ska jag inte äta godis, kakor, bullar eller något annat som skulle tänkas hoppa in i min mun , inte glass heller (whoäh, hemskt, men jag får leva på isbitar, det är också gott! haha). fast jag måste antingen träna på dan, när det är svinvarmt och jag är jättetrött, eller på kvällen efter jobbet, och jag slutar typ 11-12 varje kväll. jaja, this is life, och det måste gå, snart börjar säsongerna igen, och då ska jag vara väl förberedd :) jag vill ha ett träningskort på sportsclub. VILL VILL VILL!

jag kom på att jag int har pratat md Annis på typ två veckor, jag ska ringa henne, hon är på läger i Lule :) jag är jätteavundsjuk, Emma är också där, och Amanda, mina tjejor :') träffade Emma i pite, för hon var och fikade hos Robin Och Nattis :) hon har typ slagit svanskotan eller nåt, dåligt ;& jag behöver verkligen åka skridskor, jag håller på att dö, på riktigt, iiiiiiiiiiiiiiis <3

nä, jag ska kanske äta lite till, och sen sticka ut och springa, jag kommer dö, jag är trött, men jag måste! sen åker jagtill abisko, men jag snor väl datorn där också :)


william, simon, tiddis & petra är ute och åker båt. (william "hoppar" på vågorna)

T: Inte konstigt om den går sönder
(menar att båten går sönder om man hoppar med den)
W: Varför skulle den gå sönder?
(Tiddis petar i en fender och börjar prata om den istället)
T: Men den är ju blöt!
(William fattar inte att hon bytt samtalsämne)
W: Inte går den sönder för att den blir blöt!
(Petra säger nåt om att det är ganska självklart att fendern är blöt, eftersom den ligger i vattnet, fast bara Tiddis hör)
T: Men inte visste jag det!


13.15
   - Nu är jag i abisko, yay, jättekul . Inte alls faktiskt, Hanna jobbar, och Klas Sandra och Björn är lediga, vilket betyder att jag jobbar ebsam med Mina ikväll, fast justja, Björn är ju kock, han kommer ikväll ;) tror jag. nu har jag pengar på mobilen igen, JA! jag klarar mig inte utan det, nu ska jag passa på att ringa Annis, jag saknar henne. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0