, pull yourself up and dance 'til you drop, like a lady

, well, problemet är att jag inte orkar dansa mer, jag är slut, trött, och vill bara bort härifrån. jag är trött på kiruna, på abisko, på vädret, på sommaren, på vintern, våren och hösten.  just nu ids jag inte. jag vill bara vara elak, och jag lyckas verkligen, iaf mot mamma, egentligen vill jag inte vara elak (eller okej, det är kul, & ett måste om jag ska kunna vistas tillsammans med henne).
jag hinner dessutom ingenting när jag jobbar i abisko, har bara hunnit springa tre gånger den här vekcan, och tränat tyngdlyftning en gång, tyngdlyftning är så glamouräst så att jag håller på att dö, men det är roligt, när vi tränar styrke, och det är dt vi gör hela sommaren :) själva tyngdlyftningen är läskig, jag kommer bli (mer) big mama snart om jag inte tränar här, eftersom jag äter mackor till förbannelse, det kanske jag ska sluta med, fast de ä verkligen beroendeframkallande. jag klarar inte heller av att ha mamma i abisko, hon är bara ivägen och vill bara att jag ska göra en massa saker åt henne, alltid då jag vill vila och vara ifred och ha ledigt, hon kan inte vara tyst och CHILLA lite en en sekund, det ska alltid pratas och göras saker, städas och fixas, JAG ORKAR INTEEEEEE! just nu väntar jag bara på att jobbet ska ta slut, och jag får åka till piteå, jag älskar pite, där kan man göra precis som man vill.
nästa helg kanske jag åker ner,
men det är det att axel kanske kommer upp till Kiruna, jag ha inte träffat honom sen lägersaken i gränsen i våras! :'( fast det är inte säkert att han kommer upp, fast jag vill, han måste! bwäh, tänk när han fortfarande bodde i stan, det börjar blí längesen nu, men det var bra, axel är bra, så är det bara, :')
jag saknar hedda också, jag har inte hunnit träffa henne en lägre stund på sjuhundrafemtioelva år, seriöst, det är sjukt, men hoppas att jag kan åka ner till henne, v.34 :) jag längtar dit, isåfall .
men först är det jobba, pite, stockholm, och sen:) vi kanske harläger hemma också, hoppas hoppas att vi får is tidigt:)! de har sagt först augusti, fast det tror jag inte på. nu ska jag duscha och göral ite saker, sen ska jag sova, så att jag kan gå upp tidigt imorgon . jag saknar dig axel , flytta hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0