, kom ihåg mig då.

(08.25) ah, trött-attack! jag håller på att dö, sista dan, och jag har verkligen ingen lust att jobba, det blir svårare och svårare att vara trevlig mot gästerna, de är bara så grymt irriterande allihop (okej, inte alla men vissa) . som tur var sover Mina och Dick ännu, då kan jag sitta på datorn och chilla :) annars hade jag aldrig klarat av att jobba frukost, om jag hade haft nån som svansade runt mig hela tiden. jag fungerar bäst med roliga människor, eller ensam. fast på morgonen måste jag vara ensam, annars blir jag bara ännu mer sur trött och irriterad. åh, jag längtar till Pite :) imorgon åker vi, då kommer jag inte skriva på en vecka, och sen är jag hemma i en eller två dar, sen åker jag till mormor, och moster. det är bra, då kan man gå på stan, fast I guess allting är slut nu (sommarkläder) även i stockholm. Tiddis kanske följer med, om hon får, i några dar. Då har jag någon att gå på stan med, eftersom mamma är tvungen att ha gips i 6 veckor till ( hon skulle ha tagit bort det i tisdags), för första gången känner jag faktiskt att jag tycker synd om henne, väldigt synd faktiskt. jag kanske håller på att bli snäll?

nu ska jag hitta på något annat, katjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0