, it could be so sweet

bäh, axel kan inte komma, eftersom joel ska till cp-ume , dah, jag ska till Pite dessutom, ;) hahaha, igår tänkte jag och tiddis gå och sova tidigt, eftersom vi skulle upp tidigt, så vi gick från mig typ vid tio-elva nångång, fast sen fastnade vi frmaför datorn, men nu är iaf ultraparty klar och bilderna från vakan skickade ;b och så åt vi godis, jag ska sluta med det, man kan äta en dag i veckan eller nåt (;  haha, alla vet att det där kommer inte gå, antingen sluta helt eller äta när jag vill och hur mycket jag känner för ;) att sluta är inte kul, och att inte sluta.. är inte heller kul, sen ;) jag vill ha kort på sportsclub, jag vill vill vill! funderar på om jag ska önska mig det när jag fyller år, det är två månader kvar, minus två dagar ;) haha, alltså 60 dagar kvar tror jag, jag ska skriva en önskelista, ja det ska jag :) jag ska packa snart, men jag idsi nte, jag vill inte åka till abisko, usch usch usch, fast Hanna är där nu, det är kung! :) eller, det är bättre iaf, hoppas det är bra väder, annars kan man ju inte göra nånting, eller okej, att göra nånting menar jag att sola, hahah ;b fördet finns ingenting annat jag orkar göra när jag jobbar;) sova och sola och äta, och dricka isbitar :) that's my life
jag drömde nånting jag kommer ihåg inatt; vi var en massa folk från klassen, och så satt vi nånstans i en soffa, och så skulle mandis och strålberg planera helgen, mandis; vi måste ha godis. strålberg; okejdå, och så får du fixa några öl! mandis; varför det? strålberg; vad brukar man ha det till? mandis; okejdå... det var inte ens kul, men detvar konstigt. nä, nu ska jag packa, på riktigt, tjingeling`*


önskelista till 8 september 2007
(so far)
- Träningskort på sportsclub
- Total omgörning av mitt rum.
- Den lila konståknignsdräkten
- En rosa peak-regnjacka
- En tv
- en iPod Nano
- Filmer; Pirates filmerna, Gröna Milen, Brother where Art thou? & A fish called wanda
- Böcker; Harry Potter 1 (den enda jag inte har), Sommarsystrar, Sagan om Ringen - triologin, Tales of The Otori (nåra böcker, 4st,  på engelska)

ska komma på mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0