, for eternity*`´

ih, jag äälskar pirates filmerna, jag vet, jag är värsta nördyn, men ändå ;) mamma och pappa kommer idag, jag och pappa ska iväg och campa, nej, justja, vi ska till stugan :) och om det är ådligt ävder åker vi till tromsö så att jag kan få gå på stan :) fast egentligen så behöver jag inte det, jag längtar till stugan, har inte varit där på aslänge, <3 stugan :) fast den är så ful och risig ;) de (m&p) har förresten köpt Dead mans chest till mig :) den behövr jag ha här nästa vecka, jag har glömtlite av den, var jättelänge sen jag såg den sist, 
igår hade vi ganska kul , så kul som kul kan vara på jobbet (fast ändå nästan lika kul som om man inte jobbar), sandra skulle tömma "bajstunnan" i en stuga, den var väldands äcklig, så hon började må dåligt, jag gick bara runt och skrattade åt henne, Mina gick och gjorde bajstunnan ren (med en sked, fräsigt värre) och sen mådde hon inte heller så bra, så hon gick och duschade . då var jag och sandra ensamma, alltså utan kock, och precis då kom gästerna och skulle äta middag, de fick vänta ett litet tag om vi säger så ;) mina lagade världens starkaste Chili con carne, Sandra fick ont i magen och gick och järmade sig, jag åt så mycket, att jag också fick ont i magen ;) hahahaha. sen så var dte några gäster. som jag skulle servera, Sandra: Gå ut med de här till tvåan? , Petra: De som sitter i restaurangen? Sandra; Nej, de som sitter i bastun såklarrt! (ironisk) Petra; Va? i bastun, skojar du eller? (jag fattade ingenting, övertrött kanske) ;)  

nu ska jag tvätta kläder, och nej äggen, jag skriver sen iaf :)

HAHAHAHAHAHA (9.05) jag har just tagit betalt av båra som bott, jag bjöd på en flaska vin och typ två öl eller nåt, yiho, Mina kommre bli veryhappy, men hon kanske inyte märker nåt, det är ju bara 400 spänn, bara? :O hahahahaha, jag kanske inte kommer tillföra mycket pengar till AML, men JAg får ju pengar iaf ;) hhahahaha, nu ska jag kanske äta frukost, nej jag måsye vänta på finnländarna, ät klaart nu! :)
hahha, förresten igår, när jag skulle duscha efter jobbet när jag sprungit gick jag in på relaxavdelningen, och sen in i tjejornas, fast då märkte jag att finnarna satt i herrarnas, så jag vågade inte dscha eller nåt ;) så jag satt typ och väntade en halvtimme innan de gått, och sen duschade jag ;b JA, de ärk lara, nu ska dse kanske betala :) tjing

(10.23)  älska pirates (:
image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0