, bring me that horizon

goddag, lite mystiskt bloggande igår, men det är lugnt, haha, igår hände det inte så mycket, jag jobbade och jobbade, och sen på kvällen sprang jag och sen smade jag med axel istället för att göra mig iordning för sovning, vilket ledde till att jag inte hann kolla på film, men det gör ingenting, film har jag ju här hela tiden, not the other one.

igår när jag städade skurade jag , och när jag skulle hälla ut skutvattnet i den där som man häller vattnet i var det stopp i avloppet (vilket ingen hade berättat för mig) så mitt skurvatten rann ut över hela golvet inne i städrummet, jag var tvungen att rädda dammsugarna , superwoman, right? ;) sen hände det inte mycket, en tant skällde ut mig för 1; det fanns ingen tv, eller radio på rummet, 2; det fanns inte två nycklar , och hon var bara allmänt ful oxh äcklig, henne bryr vi oss inte om. sen satt hon och klagade för sin man idag på frukosten också. jag tycker inte om äckliga och fula tanter som tror att de äger världen, passar det inte så åk nån annan stans, börja inte klaga ;)

jag måste få åka skridskor snart, varje gång jag hör "Umbrella" börjar jag typ grina för att jag saknar det så mycket, BWÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH! :'(

det spreinger massa fok,. nu , så jag ska sluta skriva, idag har jag inte gjort mycket, bara jobbat, men vad mer kanman göra? nu ska jag läsa eller kolla på film, katjing! 

(19.13) nu jobbar jag, förbjudet att sitta på datorn ute i receptionen *jag kan inte låta bli* , yes yes, men Klas och Sandra äter med Klas föräldrar och Björn är i köket, jag har krossat ett fint glas, ingenting annat har hänt. och jag kan prata engelska nu har jag kommit på :) dessutom har jag kollat Pirates idag med engelsk text, fast.. jag kan filmen utantill ändå så.. lite meningslöst, behöver tvåan! den ska jag köpa :) tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0