, and some really bad eggs`*

bäh, internet funkar inte, därför tänker jag skriva här och nu, i ett anteckningsdokument, yiho, jettekul ;)
idag åker jag hem förresten, home, fast till pite :) fast det är också lite hem, det känns iaf som det.
räknas det som hem först när man bor där`? gränsen är mitt hem, fortfarande, det kommer det alltid att vara! <3
jag älskar riksgränsen, 1991-1996, that's life :)
fast pite är liksom också hem, för man hittar i alla skåp och lådor, man vågar göra vad man vill , som hemma.
är jag hungrig (eller okej, sugen) på en macka går jag och tar en utan att fråga, till exempel,
och det gör man ju HEMMA också. fast abisko är inte hemma,
men dels är det det att jag jobbar (fast det är inte så tråkigt när man jobbar med sandra, klas och björn, de är funny) och så bor jag i en husvagn,  jag hatar husvagnar, dessutom finns det bara en massa fjällfascister här (Dicks ord, I like it), och turister, det värsta är om det är Turistande Fjällfascister - ih.
förresten, igår när vi åt frukost och Sandra berättade om när hon skulle visa en turist
(überturister är inte heller bra) vägen till Paddus fast hon var kul istället, jag vet inte riktigt,.
 men hon skrek Padduuuuuuus, Padduuuuuuuus, (härmade gästen alltså, men överdrivet)., samtidsigt drack jag te, men när jag började skratta så bara.. ja, mitt te var iaf inte längre kvar i min mun, snarare överallt förutom i min mun ;) varför kan inte cp-internet fungera, nu kom det gäster, usch och fy och blä ;b hahaha, nä, egentligen så är
gäster inte så farligt, liksom, de dödar ju mig inte eller nåt, jag är nog egenltigen inte en service-människa, fast
ibland, då är jag riktigt trevlig, annarsär jag bara normal-trevlig, men säger ingenting jag inte måste säga ;) haha, nu ska jag gå och kolla till, titta till säger man, mina gäster :) katjing 



(11.37)
nu håller jag på att städa, dammusga hela restaurangen & lobbyn, nu ska jag fortsätta att dö, hejdå :) ikväll åker jag till pite (om jag inte har dött av  värmeslag eller nåt) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0