, and I'm stuck with this feeling

bättre dag idag, verkligen en bättre dag :) jag och ellinor har varit ute och gått, först till konsum, då var jag hungrig och köpte en geishaglass (jag måste snart börja sluta är sötsaker, kommer bli helt enorm snart) sen gick vi hem, eller vi gick typ lite, och sen gick vi hem, sen gick vi till konsum och handlade, igen, jag köpte saker till mamma (mat) och så var jag fortfaande hungrig och köpte en lite kexchoklad, jag glömde nudlar, så när jag kom hem så gjorde jag ingenting tror jag och sen gick jag och handlade igen, på östlunds denn gång, jag köpte nånting, typ tidiningen och creme fraiche, och de hade inga nudlar, så jag fick åka till konsum igen, dessutom cyklade jag på min gamla orangea cyckel ;p för min är i abisko. jag har förresten tappat min tandställning, HJÄÄLP! använder jag den inte kommer mina tänder lbi fula igen och det kostar 1100 att få en ny, SUUCK! jag måste bara hitta den, jag måste, men jag har nog tappat den på perrongen i abisko eller i kiruna eller på tåget, lyckat värre. nä nu ska jag fortsätta kolla film, katjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0