, a smile happens in a flash

godmorgon people :) idag har jag jobbat igen, aldrig har mitt humör varit mer på topp, right now vill ag bara gå och strypa idioterna som sitter och äter frukost i lugn och ro, fel att alla bara äter samtdigt så jag kan chilla sen? ;o fast idag kommer dte nog bli rätt lugnt iaf, Dick och Mina drog till stan, mattias åkte iväg med några gäster tror jag. Och Klas och Sandra är lediga, ett litet minus, för de är ju roliga. men det roligaste av allt är att jag är ensam här, fast jag kom på en sak... det betyder att om inte Björn kommer innan lunch måste JAG göra den, vilket kommer misslyckas totalt antagligen ;) haha, jag hade lunch typ själv i torsdags, och så kom det tre människor, så jag gick in i köket och började fixa, sen när jag gick ut igen i matsalen hade det kommit fler, och så satt Calle där, jag blefv lite jätteförvånad, och bara stirrade på honom, sen skrattade jag och sprang in i köket igen, sen vågade jag typ inte gå ut och Sandra mobbade mig och vägrade hjälpa mig att Servera, Mina varute i skiogen med hunden och jag höll på att br'nna maten, dessutom var jag tvugnen att ringa till tiddis och prata med henne samtidigt, för annars hade jag dött, hoppas det inte kommer några lunchgäster idag, dream on baby..
jag måste städa rtummen också, och lobbyn säkert, och stugorna kan de ju glömma att jag städar, noway, inge bajstunnor för min del, jag är kockens barn, kocken behöver inte tömma tunnor, intee dess barn heller (nya regler förtsår ni) ;) jaohja, men jag tänker glömma stugorna isf. undra vad det ska vara för mat till lucnh egentligen? hmm.. jg måste nog ta och ringa Mina, men jag tror faktiskt att Björn kommer, äri nte helt säker, men jag hoppas, jag ska göra klart all sallad och det till lunchen iaf :) jag kanske ska


(11.44) slutade skriva mitt i allt, det hände väl nåt, haha, men nu är Björn här iaf och han har lagat lunch, jag måste gå och säga till gösterna att de ska ta kaffe och kaka :) hejdå, jag saknar dig <3


(13.31) hjälp! Björn är borta, jag hittar honom inte någonstans, därför har jag infört självservering av alkoholhaltiga drycker här på lodgen :) haha, detta hotel börjar mer och mer likna fawlty towers :) haahahahaha, jag håller dessutom på att städa , jaohja, men undra var Björn har tagit vägen, han kanske är kidnappad av Gertrud eller nåt (; nä, nu var jag elak, vi har alltid en massa elaka skämt om stackars gamla Gertrud (hon som ägde stället förut, hon var besatt av blått-blått, alltså verkligen jätteblått, det var svinfult) . det är varmt här vid datorn, kallare inne på rummen, ska nog fortsätta städa innan jag smälter. jag vill bada, kanske sticker ner till sjön sen och badar ;) hhahahahahaha. NEJ, mamma tog hem min cykel, äckel, hon tror att den är till hälften hennes och att hon ska übercykla på den nu på yisdag när hon tar bort gipset, jag hör steg, nej det gjorde jag inte ;) men faktum med att jagska börja übercykla överallt, bara för att hon ointe ska ha min cykel, sådeså, jag ska till och med börja cykla till Tiddis, jaohja ;D nä, undra var han är egenltigen,  men men, kommer han inte yillbaka om en timme kan jag ju börja leta ;) hahahahahahaha, alltså utanför lodgen, han kanske är i Relaxen, fast vad skulle han gtöra där? duscha kanske, nä, men det finns ju en p-dusch (personal) här, och varför ska han duscha nu, jag tror att har gjort ganska klart för allihopa (inkl.) mig själv att han inte är i duschen,  men man vet aldrig,
jag drömde förresten värsta drömmen inatt, det började med att jag satt eller låg (kommer inte ritkgit ihåg) påå min tandställning så den blev typ platt och passade inte mer, och helt plötsligt började tänderna flytta på dsgi så att det blev sneare än någonsin, set var hemskt, jag trodde nästan att det var sant när jag vaknade :> taha, nu ska jag fortsättastäda.  doobidoo ;)



(14.36) jag har hittat Björn, eller rättare sagt lappen som Björn skrev innan han gick där det stod att han gick på timmar och skulle komma tillbaka vid tre , hahaha ;b jag har ätit (pasta carbonara + frukttsallad) och nu är Dick och mina tillbaka, jag ska försöka jobba mycket idag, så kan jg sprainga och kolla film sen, tjaing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0