, let your body decide

ingenting funkar egentligen, alltså, det går och går och går, men jag liksom står vid sidan av mitt eget liv, och ser på, ska det verkligen vara så? kanske det ska, nu kommer hösten, jag ska försöka hänga med i år, men med hösten kommer de vanliga problemen; konståkning vs. slalom, alltid alltid alltid samma sak. pappa sur, jag ledsen, mamma försöker bry sig, men då blir jag arg, jag vet inte riktigt varför, det bara är så, samma sak, samma mönster, år efter år. bjäbb. jag är trött, på allt tjorv, men det är så kul, så jag måste nästan säga att detär värt det, det är faktiskt det , jag älskar konståkning, och jag älskar slalom , complecated.

jag saknar dig dessutom, har inte träffat dig på hela sommaren, det var nära i lule, men med min vanliga utr så blev det inte så, och det var nära i kiruna två gånger ockås, men jag var inte hemma, böh, this is life I guess, jag tvivlar på att jag någonsin kommer sluta tjorva. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0