vadå är man nå trött eller..?

Tävlingshelg med den nuförtiden nästan obligatoriska febern. Skönt. Jag och Lotta delar tandborste, förväxlar läkartider och pratar alldeles för ofta i korus. Vi spenderat helt enkelt på tok för mycket tid tillsammans. Fast det är rätt trevligt det med. 

Sitter på en försenad buss påväg hem mot avgrunden, det luktar pappersbruk - tyder på att vi är i närheten av Piteå. Annars är det inte mycket i det enformiga skogslandskapet som kan indikera någon slags position på kartan. Jag ska hem och eventuellt slänga mig på ett sista nattskift innan ledigveckan. En ledigvecka innehållande en hel del konståkningskaos, ett inplanerat farmor och farfar-besök och sist men inte minst GRÄNSENPREMIÄREN. Som jag längtat! 

Nu ska jag återgå till det meningslösa stirrandet ut i totalmörkret. Hej. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0